خط تولید روغن سویا و فرآورده های آن
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

روغن گیری از سویا مانند تمام دانه های روغنی نیازمند مراحل سخت و پیچیده ای است که فرد تولید کننده باید از تمامی مراحل آن آگاهی کامل داشته باشد. 

برای تولید روغن سویا ابتدا نیازمند این هستید که بدانید در کشور چه مقدار روغن سویا موردنظر است و ضمن اینکه چه تعداد تولید کننده در کشور وجود دارند که جزء رقیبان شما به شمار می روند. 

Soybean یا همان سویا که از خانواده نخود می باشد و بیشتر در نواحی شمالی و مرکزی کشور چین یافت می شود که رفته رفته کاشت وبرداشت آن در کشورهای دیگر نیز انجام می شده است.

از جمله تولیدکنندگان اصلی این محصول کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، برزیل، چین، آرژانتین و هند هستند که البته در کشور ایران تقریبا از سال 1330 وارد شده و علاوه بر کاشت این محصول در صنایع مختلفی نیز از آن فرآورده های زیادی مانند: شیر سویا، پودر سویا، روغن سویا، پروتئین سویا تهیه می شود.

دانه سویا در بین حبوبات و غلات ها بیشترین پروتئین را دارد و به طوریکه 40 درصد دانه سویا را پروتئین آن تشکیل می دهد و این دانه از توانایی هضم خوبی برخوردار است و ضمن اینکه جزء دانه های روغنی به شمار می رود که نزدیک به 20-18 درصد آن را روغن سویا تشکیل می دهد.

روغن به دست آمده از سویا از جمله پرمصرف ترین روغن ها می باشد که میزان درصد روغن سویا نسبت به بادام زمینی کمتر است اما دارای پروتئین بیشتری نیز می باشد. برای تولید روغن سویا صنعتی نیازمند دستگاهها و تجهیزات بسیار زیادی است که برای خرید آنها نیازمند سرمایه های بالا می باشد و همین امر باعث می شود که سرمایه لازم برای تولید روغن سویا حداقل 1 الی 4 میلیارد در نظر گرفت که صد در صد به دلیل نوسانات قیمتی ممکن است خرید تجهیزات بیشتر از این مبالغ نیز هزینه بردارد. 

اما با وجود رقیبانی که در این صنعت وجود دارد پیشنهاد می شود از خط تولیداتی حمایت کنید که دردسر و مشکلات دیگر خطوط را نداشته باشد. این خطوط تولیدی که شرکت سارگن ارائه می دهد بسیار پرسود و پردرآمد هستند و ضمن معرفی نحوه کارهریک از آنها می تواند با میزان سرمایه ای که در اختیار دارید یکی از آنها را انتخاب کرده و کسب و کار خود را شروع کنید. 

برای آگاهی از این خطوط تولیدی ودریافت راهنمایی های بیشتر با شماره های درج شده در سایت اصلی سارگن استون ارتباط برقرار کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: